O stupiditě středoškolských filmů

22. března 2015 v 18:54 | Kelíns |  Kecy okolo mého života
Přijde mi, že snad všechny filmy o střední škole jsou postaveny na velmi jednoduché a opakované dějové linii. Nesmí tam chybět obdivované školní královny, které jsou krásné, všichni je obdivují, ale jsou to děsný potvory, mají školu pod palcem a šikanují. Pak jsou tam sportovci, což bývají teda hlavně kluci, svalovci, všechny holky by jim hned skočili kolem krku a ostatní kluci touží potom být jako oni. Dále je tam skupina outsiderů, který bych rozdělila na dvě podskupiny. Buď ty, kteří jsou oběťmi středoškolské elity, tedy královen či sportovců. Takzvaní lůzři. A druhou jsou neviditelní lidé, kteří touží po někom z vyšších vrstev, tím mám opět namysli královny a sportovce. Většinou jsou označováni jako outsideři. Jmenuji pár filmů, které si zrovna vybavuji: Protivný sprostý holky, Taková normální holka, Deník princezny, Deset důvodů proč tě nenávidím, Program na ochranu princezen, Moderní Popelka, A zase jedna popelka... Ale upřímně myslím, že už každý novodobý středoškolský film je postaven na tomhle principu.


Jako středoškolačka musím zásadně protestovat. Co já vím, tak na naší škole nikoho takového nemáme. Naše generace je v tomhle směru o proti filmům mnohem vyspělejší. Samozřejmě, že si ze sebe děláme legraci, ale většinou jen kamarádskou. A ano, je pravda, že tu jsou lidi, kteří pomlouvají, ale ty se najdou všude, nejen na středních školách. A ty co každého pomlouvají rozhodně nejsou nejpopulárnější ani nejobdivovanější.

Příklad toho jak lidé vnímají střední školy: The Duff (2015)

To co mi na těchto filmech ale vadí není jejich stupidita. Jde o to, že když budou natáčet čím dál víc takových filmů a bude všeobecně vládnout mylná představa, že na všech středních školách to chodí podle podobných scénářů, mohlo by to tak začít fungovat na školách i v reálném životě. A to pak vede k šikaně a v krajním případě i k sebevraždám.
Snažím se jen říct, že by se lidé, zejména producenti a scénáristé filmů měli zamyslet nad tím, že vlastně podporují šikanu. Měli by začít natáčet inteligentnější filmy, které nejsou postaveny pořád na tom stejném charakteru.

Zdroj obrázku: google.com
 

13 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 barlie barlie | Web | 22. března 2015 v 19:45 | Reagovat

Já si naopak myslím, že život na střední je podobný těm filmů, až teda na ty školní královny. Tu taky žádnou pokud vím nemáme... Ale to že to podporuje šikanu, zas nevím, jestli se nějaký drsní hošánci dívají na Mean Girls. Ale je to zajímavá úvaha :)

2 Mais Mais | Web | 23. března 2015 v 19:37 | Reagovat

No, ten základ je pravdivý... většina amerických škol je přesně takových, potvrdili mi to zatím všichni moji lektoři... A jediné, čeho se děsím je, že se to jednou dostane i do našich škol a to potom potěš koště... nechtěla bych, aby moje děti vyrůstaly pod takovým vlivem...

3 deny-paradise deny-paradise | Web | 23. března 2015 v 19:45 | Reagovat

Řekla bych, že u nás to tak jak to ve filmech reprezentují opravdu není, ale myslím, že v Americe ano. Netvrdím, že to tak je všude, ale něco přece jen na tom pravdy bude. Každopdáně zajímavé zamyšlení... no doufám, že to takto u nás nikdy nebude :D

4 Sandra Sandra | 23. března 2015 v 20:08 | Reagovat

ja ešte nechodím na strednú,ale už sa mi to pomaly blíži,kedy tam nastúpim:D
ale pochybujem,že to prebieha takto ako v tých filmoch.
ale predsa len,to sú tie americké filmy (ktoré sa mi páčia,aj keď zas nimi nejak nepohŕdam).
síce je to už otravné a nudné,že všetky tie filmy sú o tom istom,kde sú tie kráľovné,športovci,outsederi (asi som to zle napísala ale nevadí:D) a pod.
nebolo by odveci,keby raz natočia film tiež na strednej škole ale bez toho ,aby to zasa bolo o tom istom.

5 Beatricia Beatricia | Web | 23. března 2015 v 20:12 | Reagovat

Většina těch "školních" filmů je stupidních, ale jsou americké provenience. Tak se domnívám, že tam to je ve školách podobné. Jen ať se ten systém nerozšíří i do našich škol. [:tired:]

6 Limeo Limeo | E-mail | Web | 24. března 2015 v 14:26 | Reagovat

Já s tebou plně souhlasím, většina filmů, která pojednává o střední jsou jen jedno a to samé, tedy že z lůzrů, které jsi popsala, se stanou noví sportovci a královny třídy.
Já svým způsobem také chodím na střední (vlastně na gympl) a nikdy jsme tady "nadřazené" neměli, stejně tak šikana, to je pro nás něco, o čem slyšíme jen ve filmech...

7 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 24. března 2015 v 17:04 | Reagovat

[5]: Souhlasím. Tyhle filmy jsou o amerických středních školách a tam ten systém bude úplně jiný. Už co do počtu studentů, výuky i samotného systému škol. Tady se to opravdu neděje, ale to proto, že spíš tak nějak ani nemůže. Tady mi vždycky přišlo, že ať je to střední škola s jedním oborem nebo se čtyřmi, třídy jsou víceméně uzavřené skupiny, z nichž jenom jednotlivci se baví zase s jednotlivci z jiných. Nefungují tu žádné velké kluby, žádná obrovská sportovní družstva, na která se škola dívá asi jako národ na světové reprezentanty, studenti z jednotlivých tříd nebo oborů skoro nemají možnost se ve škole nějak poznávat, protože jedou podle svého rozvrhu a pak mají své přátele, prostě je příliš malá základna na to, aby taková hierarchie fungovala.

8 Scribbler Scribbler | Web | 25. března 2015 v 14:53 | Reagovat

U nás to tak snad není, tedy minimálně u nás na škole jsem neslyšela o žádném takovém jevu. Věřím, ale že některé školy to tak alespoň z části mají, možná i u nás. Podle toho, co slýchám od kamarádek, co chodí na jinou školu, tak oni se třeba s šikanou setkali. :-(

9 Ta "neviditelná" :) Ta "neviditelná" :) | Web | 25. března 2015 v 17:11 | Reagovat

Musím s tebou souhlasit. Nedávno jsem nad tím uvažovala, proč vlastně dělají něco takového.. Maj stále stejný, nebo hodně podobný děj, zápletky a to už potom není ono..
S posledním odstavcem souhlasím. Místo toho, aby se raději snažili šikanu odstranit, tak raději budou vymýšlet filmy, jak se právě šikanuje. To je fakt paráda. K ničemu to nespěje. V celku je mi líto, že to takhle je.
Musím říct, že moje škola je plná lidí, kteří jsou schopný šikanovat. V naší třídě jsou i tací lidé, kteří moc rádi šikanují. Nejdřív jsem si myslela, že jenom naše třída je takhle zlá, ale ona je takhle zlá polovina školy.. :-( :-)

10 Olja:) Olja:) | Web | 25. března 2015 v 21:11 | Reagovat

Souhlasím,že všechny jsou v podstatě na jedno brdo se stejným tématem,často i se stejnou zápletkou a končí to velkou láskou mezi králem školy a outsiderkou :D ale občas se na takové filmy jako i ráda podívám,protože je to taková ta typická oddychovka a vlastně i příběh,který by každá holka ve věku 12 let,chtěla na střední zažít :DD bohužel tak to opravdu nefunguje. Alespoň u nás v Čechách ne,protože silně pochybuju,že u nás na gymplu by třeba někdo chtěl být tzv. "královnou školy",ostatních 12 tříd by jí poslalo do háje :DD možná že v Americe to tak ale skutečně je :D

11 Hannah Hannah | E-mail | Web | 26. března 2015 v 8:18 | Reagovat

Jako můj názor je ten, že to co se odehrává ve většinou amerických filmech, se tak možná může odehrávat v amerických školách, ale né u nás :-) :-) My jsme v životě neměli královnu krásy, nebyli jsme rozděleni na losery a outsidery :-) Myslím, že kdyby se začala volit královna školy, tak o tom ví polovina města :-D :-D

12 malaika-hatia malaika-hatia | Web | 28. března 2015 v 14:06 | Reagovat

Já myslím, že dokud nezačnou v těch filmech "vítězit" ty královny a drsňáci, tak to žádnou šikanu nepodporuje. Myslím to tak, že ve všech těch filmech, co jsi vyjmenovala, se nakonec "ti zlí" přece napraví. A to je to hlavní ponaučení z podobných filmů. :)

Je fakt, že je to všechno stejné.. Ale sejně ten Duff musím vidět! :D :-D Děkuji za tip. :)

13 deny deny | Web | 28. března 2015 v 21:55 | Reagovat

Já mám rada tento tip filmu ,takže mě na tom nic vyloženě nevadí,takže tvůj nazor bohuzel nesdilim :) ;)

14 Lisi Lisi | Web | 30. března 2015 v 10:15 | Reagovat

Tyto filmy jsou skutečně všechny na jedno brdo, ale jak tu už bylo v diskuzi řečeno, jde o americké filmy. A v Americe ty střední školy vypadají o dost jinak než u nás.
"Trošku realističtější" je Fackjů pane učiteli.

15 Choi Mari Choi Mari | Web | 30. března 2015 v 10:22 | Reagovat

[14]: Souhlasím. Jediný film z českého školního prostředí jsem viděla Gympl (a nedokoukala, protože to není film, co by se mi líbil) a tam nic takového nebylo.

16 surpan surpan | E-mail | Web | 30. března 2015 v 10:32 | Reagovat

Novodobé filmy ze středoškolského prostředí mi přijdou stupidní. Ale prci, prci prcičky 1,2,3 a to poslední mi přijdou fakt vtipné. I když pořádně přitažené za vlasy. Jsou to filmy mého mládí :-D

17 EK EK | 30. března 2015 v 10:41 | Reagovat

[2]: a [3]: Na toto téma jsem se bavila se svým kamarádem z Ameriky (Los Angeles), a ty filmy prý nemají s realitou nic společného. Školní královny se někde sice volí, ale nikdo to moc neprožívá. A celkově je to myslím dost přehnaný.

Na české střední školy to nesedí už proto, že tady jsou školy se zaměřením.

18 Katie Katie | Web | 30. března 2015 v 10:50 | Reagovat

No tak celkově jakákoliv americká teenagerovská komedie je s*ačka. A moje gymplácká třída to milovala. Kdysi mýmu příteli někdo doporučil Euro Trip... Tvářila jsem se tak zhnuseně, že jsme to dokoukali sotva do půlky, páč se asi nedalo na ten můj ksicht dívat :) Já když prostě něco takovýho vidím, tak mám chuť to rozkopat.. jak se může někomu líbit něco tak debilního a ještě k tomu absolutně nevtipnýho.. nechápu. Je to strašné, být chytrá :D

19 Snílek Snílek | E-mail | Web | 30. března 2015 v 10:56 | Reagovat

Chápu, jak to myslíš a co jsi chtěla říct. Ale v prvé řadě bys měla odlišit dva úplně rozdílné světy. Je to jako kdybys protestovala, že v britských filmech z prostředí školy se nosí uniforma. U nás přece nic takového taky není!
Američani mají jinou mentalitu a neznamená to nutně, že prostředí filmu nemůže být nějakým způsobem projekce skutečnosti. Navíc úplně nesouhlasím s tím, že u nás v žádném případě nic takového není. Vždycky je ve třídě někdo, kdo je populárnější, stejně tak jako kdo je třídní outsider (ne nutně ve smyslu nikdo-se-s-ním-nebavte). Film to jen žene do extrému.
Nejvíc se mi ale na tom článku nelíbí - "...že na všech středních školách to chodí podle podobných scénářů, mohlo by to tak začít fungovat na školách i v reálném životě. A to pak vede k šikaně..." To zní jako by ve skutečném světě(potažmo v našich zemích) vůbec neexistovala. Kdo chce šikanovat, toho nic jako " extra královna školy" neovlivní, prostě bude šikanovat.

A ještě si dovolím perličku. Když říkáš, že je to v reálném životě blbost, natož v našich zemích. Moje kamarádka ze Slovenska mi jednou říkala, že ve škole měli přesně tohle. Něco jako královnu (nejsem si jistá do jaké míry) se třema pokokačkama, která šikanovala ostatní.

20 Melisa Melisa | Web | 30. března 2015 v 11:52 | Reagovat

Přesně.A proto se jdu radši projít nebo něco psát,než se dívat na tyhle stupidity :)

21 Kerr Kerr | Web | 30. března 2015 v 13:12 | Reagovat

Tak to já mám teda úplně jiný názor, já tyhle filmy zbožňuju. Moc se na filmy všeobecně nekoukám, ale když už se na nějaký chci podívat, většinou kouknu na takovou oddechovku. Příjemný, bez nějakých větších zápletek, někdy se zasmějete, ..:) Zase tolik bych proti tomu neměla, je to stejné jako třeba s knížkama, taky se občas opakují děje.

22 Majklice†Světice Majklice†Světice | Web | 30. března 2015 v 13:34 | Reagovat

Musíš si uvědomit, že taková střední v US, hlavně v nějakém větším městě, je něco jiného, než tady v Česku.
A upřímně, i když jsou stupidní, takovéhle filmy mám vlastně ráda :D

23 Ellí Ellí | Web | 30. března 2015 v 14:36 | Reagovat

Jak to chodí v Americe sice opravdu netuším, ale v reálu jsem se zatím s ničím podobným nesetkala... To že se všude najdou nějací ko***i a nějací tišší a méně nápadní lidé je známá věc, ale myslím, že málo kdy je to až takto drsné :D (Né že bych tyhle filmy neměla ráda :-D )

24 Yasminn Yasminn | E-mail | Web | 30. března 2015 v 14:50 | Reagovat

Jak už bylo řečeno, taky myslím, že většina amerických škol je přesně takových. A tohle samozřejmě bývají hlavně americké filmy.
Ono nejde všechny hodit do stejného pytle, HSM je něco úplně jiného než třeba Charlieho malá tajemství. Přesto myslím, že tyhle typy lidí se najdou všude. A stejně tak i u nás jsou určté typy lidí - jin jiné, než v americe - na každé škole :D

25 Julča Julča | E-mail | Web | 30. března 2015 v 14:54 | Reagovat

No filmy jsou filmy.. navíc ty americké školy jsou jiné než ty tady, ale i tak si myslím to samé, co ty - ve skutečnosti je to jinak.. Ale zase mě baví se dívat na takový filmy (občas), třeba Protivný sprostý holky mám fakt ráda, i když vím, že to není úplně nejduchaplnější film :D :)

26 na-ceste-ke-zdravi na-ceste-ke-zdravi | E-mail | Web | 30. března 2015 v 15:08 | Reagovat

Taky mě to při sledování tohoto typu filmů napadá. Věřím, že v USA je to třeba norma, ale u nás jsem to nezažila - vždycky mi spíš přišlo, že ti, kteří se snaží takhle škatulkovat, profilovat se jako královny a vyšší školní vrstvy... jsou ostatními vnímáni jako směšní pitomci. Ale těžko říct, třeba se to u nás děje, jen jsem měla štěstí na školu.

Mimochodem - u toho traileru mi přišlo na mysl ještě to, jak ty filmy hrozně zkreslují - copak ta holka je někde tlustá? :D proč tedy to "fat?" Pak se má člověk divit, že holky s normální postavou blbnou. :-D

27 Ginger White Ginger White | Web | 30. března 2015 v 15:35 | Reagovat

Já si myslím, že nějaká ta podobnost se střední ve filmech je, ale je mizivá. Já si osobně myslím, že jsou tyto filmy stupidní, ale na druhou stranu si nemyslím, že by nějak podporovaly šikanu. Akorát je teda pravda, že lidi pak mají o střední naprosto mylné představy.. :-)

28 Nosferatu Psiren, NEblahé paměti Nosferatu Psiren, NEblahé paměti | E-mail | Web | 30. března 2015 v 15:39 | Reagovat

Vzhledem k tomu, že drtivá většina těchto filmů (nebo všechny??) pochází z USA, kde je všechno tak nějak postavené na hlavu (včetně většiny Američanů) a supersize, tak by mě nepřekvapilo, kdyby něco z toho nebylo na amerických školách realitou.
V ČR se na středních školách děti chovají poměrně normálně. Já tedy na střední větší problém neměla (mluvím o své třídě), až na pár menších konfliktů s holkou, která byla jednoduše kráva. Pravda, ve vedlejší třídě byl jeden případ šikany, ale to byla výjimka, nalezitelná snad na každé škole.
Třídní/ školní hvězdy, outsideři a lůzři jsou všude (a pak jsou tu lidé, kterým jsou škatulky úplně volné *hlásí se*), jen na našich školách se z toho hned nepoděláme :-D
Jinak ale s tvým názorem souhlasím- tyhle filmy jsou stereotypní a ohledně šikany moc dobrý příklad nedávají.

29 darkemperor darkemperor | E-mail | Web | 30. března 2015 v 16:00 | Reagovat

Ale máš takové lidi na té škole, jen v těch filmech je to hodně vyhrocené, jen se někdy porozhlédni po své škole pozorněji a uvidíš tam všechyn ty náznaky.

A vybíráš hlavně americké filmy, z nichž třeba Deset důvodů není o tom, o čem píšeš. Co třeba český gympl? Jasně to flákačství tam bylo taky vyhnané do extrému, ale jinak se to celkem trefilo.

30 navzdysam navzdysam | E-mail | Web | 30. března 2015 v 16:17 | Reagovat

Filmy jsou plné nadsázky. Člověk to nesmí brát zas moc vážně. Holky, které sledují romantické komedie, tak ty by nikdy nemohly být ve vztahu šťastné.

Mám rád komedie, ale poslední dobou mi přijde, že je to samý brak plný nechutností a dost ubohého humoru. Dokud se na takové filmy bude chodit do kina a lidi budou kupovat DVD, tak se ten brak bude točit. Babovřesky a Kameňáky kritika strhala a přesto na to lidi pořád chodí do kina a obávám se, že že bude natočeno ještě hodně pokračování. Vždycky budou lidi, kteří tu pokleslou zábavu dokážou ocenit. Pročpak je NOVA nejsledovanější televize? Protože lidem bez vkusu servíruje to, co chtějí vidět.

31 puppiesci puppiesci | Web | 30. března 2015 v 16:18 | Reagovat

No zpátky do školy docela ujde ale koukám se jen když nemám co dělat.
A máš pravdu středoškolské filmy jsou stupidní. :-D

32 Illumináti Illumináti | Web | 30. března 2015 v 16:18 | Reagovat

such středoškolské filmy
                                                   much blbost
                      wow
           very neoriginální
      8-)  8-)

33 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 30. března 2015 v 16:44 | Reagovat

Je to možná divný, ale v USA a Kanadě to tak opravdu je, podle toho, co vim...

34 Cam Cam | E-mail | Web | 30. března 2015 v 17:20 | Reagovat

No, těžko říct. Já si tedy nemyslím, že inteligentní lidé se v tom zhlédnou, a ti hloupější to tak stejně dělají (ohledně šikany), takže to žádný velký rozdíl není. Navíc je to občas sranda a je fajn se zas jednou podívat na něco bez "vyššího smyslu". Mě osobně na tom vadí jediné - a to, že zoufalé málo je odlišných. Takže ne, nevadí mi princip středoškolských filmů, ale spíš ta monotonost, v tom musím souhlasit.

35 Holoubek Holoubek | E-mail | Web | 30. března 2015 v 17:46 | Reagovat

Chtělo by to trošku provětrat mošničku s náměty...

36 xthoughts xthoughts | 30. března 2015 v 17:59 | Reagovat

máš pravdu :) tie filmy prestávajú byť zaujímavé

37 Das Das | Web | 30. března 2015 v 18:29 | Reagovat

Je fakt, že jsem si nikdy nevšimla, že bychom na škole měli nějaké takové rozdělení. :) ale zas na druhou stranu, americké střední školy se od českých dost liší. My nemáme fotbalový, basketbalový či lakrosový tým a už vůbec ne roztleskávačky...
každopádně, jak už psal někdo výše, ten, kdo chce šikanovat si příležitost a oběť vždy najde.
Na jednu stranu ano, tyto filmy nejsou dobrým vzorem, ale zas vždy vyhraje ten "outsider", takže je to svým způsobem celkem moralizující.. :D

38 Marillee Marillee | E-mail | Web | 30. března 2015 v 18:33 | Reagovat

Ten film je tentokrát natočený podle knihy a co jsem slyšela, tak z toho udělali stereotypní slátaninu. Ale prý dobrou slátaninu a já tyhlety středoškolský filmy mám moc ráda. :)

39 Nelogična Nelogična | E-mail | Web | 30. března 2015 v 18:39 | Reagovat

Sáfra, ono je těch filmů víc? Vždycky jsem myslela, že je to jeden, který z nějakého důvodu hrají dokola. Počkat... a jo, herci. Upřímně, bez těch herců bych si ani nevšimla, že nekoukám na jedno a to samý. Nemyslím si, že by to nějak navádělo k šikaně - koneckonců, hlavní hrdinkou je většinou "outsiderka", což spadá spíše do skupiny šikanovaných lidí než šikanujících.

40 Loretten Loretten | Web | 30. března 2015 v 18:56 | Reagovat

Jako u nás na gymplu nic takového není, ale možná je to proto ze svůj ke svému sedá a gymplaci (jako že spis inteligentní lide) se proste vrstvit a sikanovat nebudou.Ale ne vážně - tyhle všechny filmy jsou americké. Třeba takové americké high school opravdu jsou - tam chodí všichni do jednoho, nemají specializace jako u nás (SOS pro to a ono, gymnázium, ucnak...)

41 Lise Vyshved Lise Vyshved | 30. března 2015 v 18:57 | Reagovat

No to teda nevim, na jakou skolu ty to chodis:D Moje stredni (gympl) funguje presne na tomhle principu. A Mean Girls i 10 things I hate about you jsou moje oblibeny, oddechovy filmy. A nemyslim, ze by to "navadelo k sikane". Protoze v tech filmech je vzdycky "zlo" bud napraveno nebo zneskondeno.

42 Dreamer Dreamer | Web | 30. března 2015 v 19:31 | Reagovat

Je pravda, že všechny ty filmy jsou stejné. Pořád dokola. Klišé.
Jenže proč by tyhle filmy měli přestat natáčet, když tolik teenagerů je miluje (teda kromě mě)?

43 necroparanoia necroparanoia | E-mail | Web | 30. března 2015 v 19:45 | Reagovat

Souhlas! Je to hloupý, trapný a ohraný :D

44 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 30. března 2015 v 20:47 | Reagovat

Tady jde spíš o to, že to jsou hlavně americké filmy a od pár známých vím, že sportovci a "královny" jsou na těch příčkách opravdu nejvýš a ostatní skupiny jsou tak nějak vytlačovány. Američané žijí jenom tou střední školou, vlastně od školky po konce středoškolského studia se stále jedná o jeden kolektiv takže během něho mají čas někoho psychicky zničit. Nezajímá je, co bude po škole. Pak je tu fakt, že stipendium na univerzitu se fakt dostává za sportovní výkony a ne až tolik za inteligenci. To, co ty a já vidíme jako absolutní prkotiny- pohádky, je u nich opravdovou realitou. Proto se na tyto filmy dívám jen ze zvědavosti jestli se něco změnilo- evidentně ne.

45 hogreta hogreta | E-mail | Web | 31. března 2015 v 1:06 | Reagovat

Řekla bych, že tohle bude pravděpodobně tím, že tyto filmy nejsou z českého prostředí. U nás to funguje jinak, to je jasné. Věřím tomu, že kdybychom natočili film z českého středoškolského prostředí, zase by mu asi nevěřili Američané.

46 Lapis Lapis | 31. března 2015 v 10:08 | Reagovat

Mimo zřejmou skutečnost, že si pleteš česko s emérikou, nechápu, jak zrovna do výčtu filmové stupidity můžeš zařadit takovou klasiku, jako je 10 důvodů - asi ses nedívala pořádně, pokud v něm vidíš podobnost s ostatními filmy, pravděpodobně jsi vůbec nepochopila, o co tam jde. Což mě vlastně při výše zmíněné skutečnosti ani nepřekvapuje. 8-)

47 Doporučuji Doporučuji | Web | 31. března 2015 v 14:20 | Reagovat
48 José José | Web | 31. března 2015 v 15:09 | Reagovat

Jen bych dodal, že to co popisuješ je šablona amerických filmů. Když si vzpomenu třeba na český gympl tak to je úplně o něčem jiném. A ta americká realita se zase bude blížit těm filmům, které zmiňuješ.

49 Dena Hviezdička Dena Hviezdička | Web | 31. března 2015 v 17:01 | Reagovat

Hej, majú podobný scénar, podporujú šikanu, sú otrepané a prehnané, ale i tak ma bavia :-D.

50 Writt Writt | Web | 31. března 2015 v 19:25 | Reagovat

u amerických komedií to tak dopadá no :) moc pěkně napsáno a díky za tip na film :D

51 Pufflie Pufflie | E-mail | Web | 8. dubna 2015 v 21:52 | Reagovat

Filmaři se nad tím zamýšlet nebudou,, protože jde především o prachy. Na tyhle filmy se kouká hodně lidí, televize je skupují a filmařům se penízky jen hrnou.
Každopádně, pokud to lidé berou s nadhledem, tak je to někdy takové odreagování... :-)

52 Berry Berry | Web | 9. dubna 2015 v 22:34 | Reagovat

[7]: S tímto souhlasím.
A vlastně přemýšlím, kolik je českých filmů z tohoto prostředí.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Děkuju za každou návštěvu ... ... a každý krásný komentář.